ساعت های هوشمند! آیا تا به حال در مورد موارد استفاده و کاربرد این ساعت ها چیزی شنیده اید؟  آیا اصلا استفاده ای دارند؟ فایده خرید آنها در چیست؟

همراه ما باشید تا به سوال های شما در مورد ساعت های هوشمند پاسخ دهیم.http://media.t3.com/img/resized/so/xl_Sony-SmartWatch2-624.jpg

حقیقت: 
به ساعت های هوشمند به چشم یک گجت هوشمند نگاه نکنید بلکه آنها به عنوان یک مرکز کنترل و مکملی برای استفاده راحت تر از تبلت و تلفن هوشمند، یا حتی کامپیوتر و سایر دستگاه ها به حساب می آیند.
ساعت های هوشمند طوری طراحی می شوند تا با اتصال به تلفن هوشمند و تبلت، بسیاری از اپلیکیشن های نصب شده روی آنها را کنترل نمایند. با Google Now و Siri که می روند تا در آینده دستیارهای شخصی کاربران شوند، ساعت ها هم وسیله کنترل دستگاه ها خواهند شد.
دریافت بدون درد سر اعلان ها: 
لازم نیست دیگر هر بار دنبال گوشی باشی تا ببینید که چه کسی زنگ زده یا چه پیامی دارید.
گوشی خود را در جلسات ندارید؟ 
خب جای نگرانی نیست،پیام ها و ایمیل های خود را در جلسه چک کنید بدون اینکه حواس شما و اطرافیانتان درگیر یک گوشی موبایل شود. آیا کسی به شما خواهد گفت ساعتتان را مانند گوشی هوشمندتان کنار بگذارید؟
هوشمندی برای ارتقا سطح زندگی شخصی:
زندگی شخصی و کار آنقدر دست در گردن هم شده اند که نمی توان آنها را به این راحتی از هم جدا کرد. بنابراین، آن چیزی که زندگی شما را ارتقا دهد، کیفیت کار شما را نیز بالا می برد، و البته بالعکس.
در نهایت ساعت های هوشمند با داشتن انواع اپلیکیشن های مرتبط با سلامتی و ورزش میتوانند نقش به سزایی در بالابردن سطح سلامتی شما داشته باشند.