با ما به روز باشید (جدیدترین اخبار سخت افزار، نرم افزار، شبکه + موبایل و تبلت)

۱۳۵ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

حساس شدن رقابت دو کمپانی با کاهش قیمت محصولات ایسوس

ایسوس که پیش از این در حدود 65 میلیون دلار برای رشد و ارتقاء بخش های بازاریابی و فروش مادربردهای خود هزینه کرده بود در تصمیمی جدید قصد دارد تا علاوه بر کاهش قیمت این محصولات، مادربردها و کارت گرافیک های خود را به صورت یک مجموعه محصول راهی بازار کند.http://forum.oktabit.gr/files/carousel_asus_vs_gb.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی

بهترین و بدترین شرکت های گارانتی محصولات دیجیتال در ایران را بشناسید

در این پست قصد داریم میزان رضایت از شرکت های گارنتی کننده محصولات دیجیتال در ایران رو تقدیم شما عزیزان کنیم، تا از  این به بعد در خریدتون دقت بیشتری کنید.

با توجه به آمارگیری از تجربیات ثبت شده در دیتابیس شرکت های ارئه کننده گارانتی و نتایج به دست آمده در زیر آورده شده است.
http://cdn.boxaid.com/word/wp-content/uploads/2013/09/warranty-logo.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی

تحقیر بهترین اپل (آیفون 6) همچنان ادامه دارد + عکس

آیفون تبدیل به سوژه ای شده که به زودی دیگر شرکت ها هم خمیدگی آیفون ۶ پلاس را مورد تمسخر قرار دهند و از آن برای قدرت نمایی اسمارت فون های خود استفاده کنند.
با گذشت بیش از یک ماه از عرضه آیفون 6، واکنش ها به محصول جدید کمپانی اپل ادامه دارد.

اخبار,اخبار تکنولوژی ,آیفون 6


 

موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی

فایل هایتان را آنلاین ویروس یابی کنید

در این پست تعدادی سایت برای اسکن آنلاین فایل های شما و ویروس کشی آنها معرفی میکنم امیدوارم به دردتون بخوره.

http://static3.esetstatic.com/uploads/pics/03_22.png

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی

کار هایی که قبل از فروش تبلت، لپ تاب و... باید انجام دهید

اگر نکات ذکر شده را انجام ندهید ممکن است اطلاعات شخصی مهمی را از دست بدهید و یا اینکه نرم افزار هایی که با قفل های DRM کار میکنند را نتوانید اجرا کنید و یا حتی ممکن است اطلاعات شما توسط خریدار جدید بازیابی و مورد استفاده قرار گیرد.

laptop-tablet-and-smartphone

موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی

در مورد خطرات استفاده از وب کم چه می دانید؟

آیا می‌دانید وب‌کم‌های قرار گرفته روی لپ‌تاپ، همچون پنجره‌ای به حریم خصوصی شما هستند؟ تابه‌حال فکر کرده‌اید اگر دستگاه شما هک شود و متوجه این هک شدن نباشید ممکن است هر لحظه که روبه‌روی لپ‌تاپ خود نشسته‌اید، تصویرتان در اختیار افراد خرابکار قرار گیرد؟

http://www.brierisland.com/images/Buttons/webcam-icon.png

 

موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی

آموزش: این دستورات CMD را باید بدانید

شرکت مایکروسافت به زیرکی Command Line (خط فرمان) را در کنار رابط کاربری پیشفرض ویندوز جای داده است. با اینکه CMD یک ابزار قدیمی مبتی بر متن و نسبتا غیر ضروری تلقی می‌شود، اما باز هم انجام این کار توسط مایکروسافت بی دلیل نبوده است.

با این وجود، باز هم دستوراتی از CMD هستند که هنوز کاربرد دارند، حتی در ویندوز ۸ ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه شده است. در این مطلب تعدادی از این فرمان‌ها را که به عنوان یک کاربر ویندوز به آن نیاز خواهید داشت بررسی می‌کنیم.http://www.dintillion.com/wp-content/uploads/2012/05/prompt_icon.png

موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی

اولین تصویر پردازنده های جنجالی Intel SkyLake-S فاش شد

پس از اعلام مشخصاتی چند از پردازنده های جنجالی SkyLake، بار دیگر اطلاعاتی تعجب برانگیز از این پردازنده های 14 نانومتری در فضای مجازی به انتشار رسیده است.http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/Skylake-S-Intel-Chipset-Coming-in-2015-Awaited-Broadwell-CPUs-Will-Die-Young-450573-2.jpg

 

موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی

Chromebook 2: زیبای جدید سامسونگ

سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کنندگان کروم بوک در سراسر دنیا به تازگی محصول جدیدی با نام Chromebook 2 که دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی و پردازنده Celeron N2840 می باشد را معرفی کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی

آموزش: ساخت چندین اکانت روی تبلت اندرویدی

به روز باش: تبلت ها دستگاه های پرکاربردی  هستند و اپلیکیشن های زیادی روی آنها نصب می شود که آنها را پرکاربردتر هم می کند. اما تبلت ها به شدت شخصی هستند و حاوی اطلاعاتی هستند که احتمالاً شما نمی خواهید در دسترس دیگران قرار بگیرد.  

  تصور کنید یکی از نزدیکان شما بعنوان مثال همسر یا فرزندتان بخواهد از تبلت شما استفاده کند،وقتی که شما تبلت خود را در اختیار آنها می گذارید آنها به راحتی می توانند دسترسی مستقیم به ایمیل شما، اپلیکیشن های شما و حتی تاریخچه جستجوهای مرورگر کروم شما پیدا کنند! آیا راه حل مناسبی برای رفع این مشکل وجود دارد؟

 

موافقین ۱ مخالفین ۰
شهابی

iDEQ-T1: جدیدترین mini pc شرکت بایواستار

بایواستار که با عرضه تعدادی از mini PC های قدرتمند جای خود را در بازار این محصولات محکم کرده بود، حالا بار دیگر دست به کار شده و سیستم های دیگری از این خانواده مینیاتوری را  روانه بازار کرده است؛ این محصولات که جایگزین مناسبی برای کیس های سنگین و بعضا بزرگ خواهند بود، به گفته تولید کنننده مخصوص کاربرانی که به فضای محدودی دسترسی دارند به تولید رسیده اند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی

Macho Zero، خنک کننده مخصوص حرفه ای ها

اگر به خاطر داشته باشید تقریبا سه سال پیش کمپانی Thermalright خنک کننده ای قدرتمند را روانه بازار کرد؛ این خنک کننده که عنوان Macho را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر هم یکی از بهترین های موجود در بازار محسوب می شود، بار دیگر توسط کمپانی تولید کننده با اندکی تغییرات در ظاهر و عملکرد روانه بازار شده است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی

معرفی 10 نرم افزار کاربردی اندروید که باید داشته باشید + دانلود

از زمان ارائه اندروید تا به امروز میلیون ها نرم افزار برای این سیستم عامل محبوب عرضه شده است. در ادامه به معرفی بهترین و کاربردی ترین آنها خواهیم پرداخت.

http://www.freemake.com/blog/wp-content/uploads/2013/08/best-android-apps.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی

خطرناکترین ویروس های جهان را بشناسید

به روز باش: مرکز تحقیقاتی گارتنر  با انتشار گزارشی اعلام کرد که حملات سایبری طی یک سال گذشته ۱۶۹ درصد افزایش یافته است و با این اتفاق ۹۳ درصد مراکز ارائه‌دهنده خدمات مالی و سازمان‌های جهانی مجبور شدند میزان سرمایه‌گذاری‌های خود را در زمینه ابزارهای امنیتی افزایش دهند.

http://www.best-pc-security-software.com/images/what-are-computer-viruses.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی

آگاه بخرید: بهترین لپ تاب های بازار ایران + قیمت (93/07/28)

 در بازار آی تی ایران و در شرایطی که تنوع مدل های لپ تاپ با برندهای مختلف وجود دارد، انتحاب یک لپ تاپ مناسب کمی سخت است. یکی از راه های انتخاب لپ تاپ مناسب این است که چقدر یک لپ تاپ با استقبال عمومی قرار گرفته است؟ لپ تاپ پرفروش بازار یقینا از کیفیت قابل قبولی برخوردار است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. ما تلاش کردیم تا لیستی از لپ تاپ های پرفروش بازار آی تی را در اختیار شما قرار دهیم تا انتخاب یک لپ تاپ مناسب را برای شما راحت تر کنیم.

پرفروش ترین لپ تاپ های بازار IT ایران را بشناسید

 

موافقین ۰ مخالفین ۰
شهابی