کمپانی هوآوی با معرفی چند گوشی جذاب و همچنین افزایش میزان سود خود در سال 2014، عملکرد درخشانی را نشان داد و امسال نیز بعد از رونمایی پرچمدار خود یعنی گوشی پی 8 و چند گوشی و تبلت دیگر قصد دارد آنر 7 را معرفی کند که به تازگی تاییدیه TENAA را اخذ کرده است. اما گفته می‌شود محصولی دیگر در راه است که به 3 دوربین مجهز خواهد شد. Huawei Honor

کمپانی هوآوی با معرفی چند گوشی جذاب و همچنین افزایش میزان سود خود در سال 2014، عملکرد درخشانی را نشان داد و امسال نیز بعد از رونمایی پرچمدار خود یعنی گوشی پی 8 و چند گوشی و تبلت دیگر قصد دارد آنر 7 را معرفی کند که به تازگی تاییدیه TENAA را اخذ کرده است. اما گفته می‌شود محصولی دیگر در راه است که به 3 دوربین مجهز خواهد شد.

این غول چینی که سال پیش گوشی‌های آنر 6، آنر 6 پلاس، اسند پی 7 و اسند میت 7 را در سبد خود داشت، امسال نیز قصد دارد قدرتمندتر ظاهر شود و نسل جدیدی از گوشی‌های آنر را معرفی کند. اما گفته می‌شود محصول دیگری از خانواده honor قرار است وارد بازار چین شود که براساس تصویر رندر شده فوق با اینکه کمی غیر واقعی به نظر می‌رسد ولی نمایشگر آن بدون حاشیه بوده و نکته جالب توجه 3 دوربین تعبیه شده در پشت دستگاه است. نکته مهم دیگر ضخامت خیلی کم این گوشی است. ولی سوالی که همچنان ذهن کاربران را به خود مشغول کرده این است که آیا واقعا این تصاویر واقعی است؟

با وجود اینکه می‌دانیم محصولی چون آنر 6 پلاس به دو دوربین مجهز شده است و گوشی وایب‌شات لنوو از 3 فلاش LED بهره می‌برد، آنگاه معرفی یک گوشی با 3 دوربین در پشت دستگاه نمی‌تواند خیلی دور از ذهن باشد. اگرچه هنوز هیچ چیز به صورت رسمی مشخص نشده و همه‌ این گمانه‌زنی‌ها در حد شایعه است.

Huwaei-upcoming-Play-handse

ظاهرا گوشی مورد نظر دارای بدنه‌ی فلزی است و طراحی جذابی دارد. اگر این خبر صحت داشته باشد گوشی جدید آنر جزو محصولات میان‌رده آنر قرار می‌گیرد و باتوجه به تصویر تاییدیه TENAA باید منتظر عرضه زودهنگام آن باشیم. به نظر می‌رسد زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.