کمپانی MSI، از سازندگان سرشناس سخت افزار های گیمینگ، موفق شده که همه سخت افزارهای های حرفه ای و قدرتمند خود را در دل یک سیستم کوچک جای دهد و اولین کامپیوتر یکپارچه یا All-in-One مخصوص گیمینگ جهان را خلق کند.همراه ما باشید با معرفی شاهکار این کمپانی.

 

 

 

در نمایشگاه کامپیوتکس امسال، MSI کامپیوترهای گیمینگ کاملاً جدید All-in-One خود را معرفی کرد که دارای جدیدترین پردازنده های Core i7 یا i5 اینتل و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 960M یا GTX 970M هستند. MSI فناوری بهبود دهنده صدای Nahimic را در جدیدترین مدل AG270 3K و Gaming 24GE بکار برده است تا نه تنها تجربه صدای فراگیر مجازی، تقویت صدای باس و فرکانس را ارائه کنند، بلکه از نویز بکاهند و صدا را برای هدفون های گیمینگ متعادل سازند. کامپیوتر یکپارچه Gaming 24GE  با برخورداری از پردازنده گرافیکی GTX 960M و زاویده دید گسترده، گیم پلی بی همتایی را ارائه می کند. Gaming 24GE با داشتن نمایشگری با وضوخ 4K، تجربه کاملاً مشابهی از گیمینگ و ویرایش ویدئو در سیستم های رومیزی را خلق می کند.

مدل AG270 2QC 3K دارای پنل 27 اینچی با وضوح 3K  می باشد و زاویه دید بهتری نسبت به پنل های TN رایجه دارد. این نمایشگر عریض؛ شفافیت تصویر را به سطح کاملاً جدیدی می رساند که هرگز تجربه نشده است و تصاویر را در مقایسه با LCD  های full HD معمولی، شفاف تر و با رنگه های زنده تری نمایش می دهد. کامپیوتر یکپارچه AG270 دارای پردازنده Core i7 اینتل، پردازنده گرافیکی GTX 970M و بلندگوهایی ساخت کمپانی مشهور Yamaha می باشد.

کامپیوتر های گیمینگ رو میزی جدید MSI ، ترکیبی از کارایی توقف ناپذیر، بهره وری بالا از انرژی و خنک سازی بهینه هستند. سری Nightblade  همان چیزی است که گیمرها برای دست یابی به  موفقیت در بازی هایشان به آن نیاز دارند و کیس از پیش آماده شده جدید MSI Nightblade MI طراحی جمع و جوری دارد که فضای زیادی نمی گیرد. با این حال در دل خود یک پردازنده قدرتمند Core i7، یک کارت گرافیک از سری GeForce GTX 900 را جای داده است. با برخورداری از توانایی خنک سازی موثر و فناوری صدای Nahimic، کیس Nightblade MI از پس اجرای جدیدترین بازی های روز با جزئیات بالا بخوبی بر می آید.

کامپیوترهای یکپارچه سری Pro ا MSI برای کاربران حرفه ای و تجاری طراحی شداه اند. MSI Pro 24 2M پردازنده چهار هسته ای Core i5 اینتل و پنل با زوایه دید گسترده و چندلمسی را برا ارائه بهترین دید از هر زاویه ای با خود دارد. پوشش وبکم از جاسوسی بدافزار ها در مواقع عدم استفاده از آن جلوگیری می کند و طراحی حافظه، امکان ارتقا را به بهترین شکل ممکن میسر می کند. Pro 24 2M همچنین کم مصرف بوده و پایه های متعددی برای ثابت کردن دارد و برای کاربری های کسب و کار و استفاده شخصی مناسب می باشد.

با برخورداری از طراحی شکیل و کارایی مناسب، MSI Cubi یکی از جدیدترین و کوچکترین مینی پی سی ها است. این مینی پی سی برای استفاده در کاربری های چند رسانه ای در منزل و یا ادارات و مراکز تجاری مناسب است.

http://assets.hardwarezone.com/img/2015/05/msi-cubi.jpg