در حالی که طرفداران اپل در سراسر جهان منتظرند تا در روز پنج شنبه 24 ام مهر شاهد معرفی محصولات جدیدی از این کمپانی محبوب باشند گزارشی از عرضه iPad های جدید این شرکت در 24 ام اکتبر یعنی دوم آبان خبر می دهد.

http://culturemob.com/wp-content/uploads/apple-announces-ipad-air.jpg

شرکت اپل معرفی محصولاتی همچون iPad های جدید، iMac جدید و همچنین عرضه رسمی سیستم عامل X Yosemite را در 24 ام مهر تایید کرده اما تاکنون هیچگونه خبری از تاریخ عرضه این محصولات منتشر نشده است. تا اینکه امروز یک منبع موثق از عرضه Apple iPad های جدید در دوم آبان ماه امسال خبر داد.

بنابر اطلاعات منتشر شده توسط این منبع اپل به تازگی مراحل انتقال این محصول جدید را از چین به آمریکا آغاز کرده است. هر چند که هنوز مشخص نیست که این محصول کدام یک از مدل های iPad Air 2 یا نسل جدید iPad mini است اما به نظر می رسد حداقل یکی از این دو مدل در این تاریخ راهی بازار شود.

عامل دیگری که به این شایعه دامن زده است رویه معمول شرکت اپل در عرضه محصولات خود یعنی در یک هفته پس از معرفی رسمی آن ها است. اپل سالهاست که از این زمانبندی برای عرضه مدل های مختلف آیفون و آی پاد استفاده می کند و این بار هم استفاده از این روال بعید به نظر نمی رسد.

در هر صورت عرضه این محصول در این تاریخ فرصت مناسبی را برای اپل مهیا می کند تا بتواند سهم بزرگی از بازار پر فروش این محصولات در روزهای بعد و قبل از کریسمس را از آن خود کند.

منبع:Ubergizmo