اگر در فکر خرید یک مانیتور و یا یک SSD جدید هستید و همچنین به سری بازی های Assassin’s Creed هم علاقه مندید برایتان خبرهای خوشی را داریم. سامسونگ به تازگی یک پیشنهاد خرید جدید و وسوسه انگیز را برای کاربرانی که قصد دارند هرکدام از محصولات حافظه حالت جامد Samsung 850 Pro و یا مانیتور 4K با مدل U28D590D را خریداری کنند معرفی کرده است.

در این طرح کاربران می توانند با خرید هرکدام از محصولات اشاره شده یک رمز رایگان برای دانلود نسخه اصلی بازی Assassin’s Creed Unity که قرار است در تاریخ 11 نوامبر عرضه شود دریافت کنند. مطمئناً استفاده از این مانیتور 4K و یا حافظه SSD می تواند تاثیر به سزایی در اجرای این بازی داشته باشد.

Samsung U28D590D یک مانیتور 28 اینچی با وضوح تصویر 4K است که دارای یک پنل TN و یک زاویه دید 170 درجه ای افقی و 160 درجه ای عمودی می باشد. این مانیتور همچنین از یک زمان پاسخگویی بسیار سریع و در حد 1 میلی ثانیه هم بهره می برد که ترکیب این ویژگی با پنل TN می تواند اجرای بازی ها را بسیار روان تر و موثر تر کند.

حافظه Samsung 850 Pro هم به عنوان پیشرفته ترین حافظه SATA SSD کمپانی سامسونگ محسوب می شود. این محصول دارای سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات به ترتیب 550 و 520 مگابایت بر ثانیه است. علاوه بر این استفاده از V-NAND های 32 لایه در مراحل تولید این محصول باعث شده است تا دوام و پایداری بهتری را از آن انتظار داشته باشیم. Samsung 850 Pro در ظرفیت های 256 و 512 گیگابایتی و همچنین 1 ترابایتی در دسترس عموم کاربران قرار دارد.

منبع: SAMSUNG