شرکت Thermaltake کیس جدیدی را معرفی کرده است به نام Core V41 که از گواهینامه انحصاری این شرکت موسوم به Tt LCS بهره مند است. این گواهینامه تضمینی برای سازگاری کامل آن با نصب انواع سیستم های خنک کننده مایع در داخل کیس است.

Core V41 در وهله اول برای گیمرها و کاربران حرفه ای طراحی شده است. قسمت بالایی آن به یک فیلتر گردگیر مغناطیسی مجهز است و پایین کیس نیز چند سانتیمتر از زمین فاصله دارد. این فاصله به جریان بهتر هوا به داخل کیس کمک میکند.

یکی از مشخصات جالب این کیس امکان نصب تعداد زیادی فن تهویه در داخل آن است. به طور پیش فرض یک فن 120 میلیمتری در قسمت جلو کیس و در پشت فیلتر ورودی هوا قرار دارد و یک فن 120 میلیمتری هم در عقب کیس برای خروج هوا تعبیه شده است اما شما به راحتی میتوانید تا دو فن 120 یا 140 میلیمتری در جلو و دو فن با همین مشخصات در کف کیس نصب کنید.

برای خروج بهتر هوا میتوان تا سه فن 120 میلیمتری (و یا دو فن 200 میلیمتری) در قسمت بالای کیس نیز نصب کرد. اما نکته قوت این کیس در امکان نصب کولر های مایع در داخل آن است که میتوان رادیاتور هایی به اندازه 170 میلیمتر را در آن داخل نصب کرد.

شما میتوانید یک خنک کننده مایع با قطر 360 میلیمتر در قسمت جلو، یک سیستم خنک کننده 360 میلیمتری دیگر در بالای کیس و یک خنک کننده مایع دیگر از نوع یک تکه آن، منتها با قطر کمتر (120 میلیمتری) در قسمت عقب کیس نصب نمایید. دریچه های تعبیه شده برای آنها به طور پیش فرض از سایز لوله های "1/2، "3/8 و "1/4 پشتیبانی میکند.

اندازه این کیس دقیقاً 526 در 232 در 491 میلیمتر است. Core V41 میتواند کارت گرافیک های بزرگ با طول 410 میلیمتر را به راحتی در خود جای دهد اما در صورتیکه بخواهید از کشو های مخصوص هارد دیسک های اضافی در آن استفاده کنید فقط میتوانید کارت گرافیک های با طول 275 میلیمتر را در آن نصب کنید.

در مورد منبع تغذیه نیز این کیس اندازه 180 میلیمتر را جوابگوست اما اگر فن خنک کننده در قسمت تحتانی کیس نصب نشده باشد میتوان منبع تغذیه با اندازه 200 میلیمتر را نیز در پایین کیس نصب نمود.

این کیس مجهز به دو درایو کشویی 5.25 اینچی است که قابل تبدیل به درایو های 3.5 و 2.5 اینچی نیز هستند. شما میتوانید تا 8 کارت مجزا را بر روی این کیس نصب کنید. Core V41 قابلیت پشتیبانی از مادربرد های mini-ITX, micro-ATX و ATX را دارد. در پنل کناری نیز یک پنجره شفاف تعبیه شده است که قطعات داخلی کیس از طریق آن به وضوح مشخص است.


شرکت Thermaltake هنوز خبری از زمان عرضه آن در انگلستان اعلام نکرده است اما قیمت آن حدود 90 دلار است.