کمپانی CyberPower  که معمولا نامش را برروی سیستم های آماده مخصوص گیم با کانفیگ های قدرتمند می بینیم، بار دیگر به سمت بازار لپتاپ ها و نوت بوک های گیمینگ  آمده است تا با تولید محصولی متفاوت، کاربران این دسته از محصولات الکترونیکی را مورد هدف قرار دهد.

 

نوت بوک تازه وارد این کمپانی که Fangbook III HX6 نامیده شده است، پردازنده ای از خانواده Core i7 های اینتل (4700MQ) را در دل خود جا داده است؛ این پردازنده که در حالت پایه و به هنگام انجام اموری همچون وب گردی، پخش موسیقی و... با فرکانسی معادل 800 مگاهرتز این سیستم قدرتمند را اداره می کند، به هنگام انجام امور سنگین پردازشی نظیر گیم، فرکانس را تا 3.4 گیگاهرتز افزایش می دهد و موجب بهره وری بیشتری این سیستم در مواقع خاص می شود.

این نوت بوک خاص علاوه بر پردازنده مرکزی قدرتمند، از پردازنده ای گرافیکی متفاوت با عملکردی فوق العاده نیز بهره مند است؛ کارت گرافیک به کار گرفته شده در این محصول GeForce GTX 860M به همراه 4 گیگابایت حافظه رم GDDR5 است و قادر است جدیدترین بازی های رایانه ای را با کیفیت بالا به نمایش در آورد.

CyperPower در تولید این محصول، از صفحه نمایشی 15.6 اینچی با نور پس زمینه LED و انواع تکنولوژی هایی نظیر anti-glare بهره گرفته است تا کاربر بتواند بدون نگرانی از انعکاس نور، به انجام بازی و ... در رزولوشن بالای فول اچ دی (1080 پیکسل) بپردازد.

مشخصات کلی این محصول عبارت اند از:                                   

  • صفحه نمایش IPS با نور پس زمینه LED (ابعاد 15.6 اینچی)
  • پردازنده Intel Core i7-4700MQ
  • کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 860M
  • 8 گیگابایت حافظه رم DDR3 (قابل ارتقا تا 16 گیگابایت)
  • هاردیسکی 1 ترابایتی با سرعتی معادل 7200 دور در دقیقه
  • وای فای (استانداردهای 802.11b/g/n/ac)
  • بلوتوث (نسخه 4.0)
  • سیستم عامل پیش فرض مایکروسافت ویندوز 8.1
  • ابعاد 14.9" x 10.3" x 1.24"
  • وزن  5.9 lbs یا 2.6 کیلوگرم

Fangbook III HX6 دارای پایه هایی اختصاصی است تا به هنگام فشار کاری بالا، هوای بیشتری را از طریق محفظه های قرار گرفته در قسمت زیرین دریافت کرده و دمای قطعات را تا حد قابل قبولی کاهش داده و موجب افزایش کارایی شود.

همچون دیگر نوت بوک های مخصوص گیم، کمپانی تولید کننده سه کلید اختصاصی برای محصول خود در نظر گرفته است که با فشردن هر کدام می توان سرعت فن ها را افزایش و یا کاهش داده و LED های تعبیه شده زیر صفحه کلید را روشن و یا خاموش و همچنین فرکانس کاری پردازنده را تنظیم کرد.

بدنه این محصول و محفظه های تعبیه شده در کناره ها که از LED های قرمز بی بهره نمانده اند، جلوه ای خاص به این نوت بوک بخشیده اند و در نگاه اول نظر هرکاربری را به خود جلب می کنند.

این محصول با کانفیگ های متفاوت با قیمت پایه 1100 دلار به همراه یک سال گارانتی به فروش می رسد؛ برای کسب اطاعات بیشتر در این زمینه می توانید به وبسایت رسمی کمپانی CyberPower مراجعه کنید.