با اینکه لپتاپ های گیمینگ معمولا به صفحه کلیدهایی زیبا و با دوام مجهز شده اند، اما شاید کار با آن ها چندان خوشایند کاربران حرفه ای نباشد و این دسته از کاربران با کیبورد های مکانیکی راحت تر باشند؛ MSI نیز با توجه به همین موضوع ، محصولی متفاوت را مخصوص این دسته از گیمرها به تولید رسانده است.

 

جدیدترین لپتاپ گیمینگ این کمپانی که عنوان GT80 Titan را به خود اختصاص داده است، برخلاف دیگر محصولات موجود در بازار، دارای کیبورد مکانیکی با طول عمر بالا و ظاهری زیبا است و به هنگام بازی احساسی خوشایند را به کاربرخود القا می کند.

کیبورد در نظر گرفته شده برای GT80 Titan که از خانواده صفحه کلید های Steel series است، این غول 18 اینچی را به بهترین گزینه برای بازی تبدیل کرده است، گذشته از این مورد، ضخامت اندک (27 میلی متر) و طراحی استاندارد کلیدهای در نظر گرفته شده برای این کیبورد، علاوه بر کاهش وزن و قطر این لپتاپ، به ترتیب در حدود 17 و 22 درصد، بار دیگر آن را تا رتبه نخست سبک وزن ترین لپتاپ 18 اینچی بالا برده است.

علاوه بر موارد فوق، فناوری CloudSync نیز در اختیار کاربران این دستگاه قرار خواهد گرفت تا تنظمیات دلخواه خود را ذخیره و از طریق این سیستم پردازش ابری بازیابی نمایند.

با اینکه در حال حاضر اطلاعاتی از کانفیگ و سخت افزار به کار رفته در تولید این لپتاپ در دست نیست اما به گفته Andy Tung، مدیر عامل کمپانی MSI، می توان آن را همرده سیستم های دسکتاپ قدرتمند دانست که تنها تفاوت آن ها قابل حمل بودن GT80 Titan خواهد بود.