شرکت Corsair از شرکتهای موفق در زمینه تولید سخت افزار است. محصول جدید این شرکت یک ماوس گیمینگ بسیار زیباست که طراحی فضایی و فوق مدرن ندارد ولی بسیار خوش دست است و از دقت بالایی هم برخوردار است.

ماوس گیمینگ Corsair Sabre RGB توسط یکی از بازیکنان برتر Counter Strike Go طراحی شده است که سمت مدیر تولیدات گیمینگ شرکت Corsair را نیز بر عهده دارد. این ماوس کمتر از 100 گرم وزن دارد و کاربر میتواند حسگر آن را به دلخواه از دو مدل لیزری و LED انتخاب کند.

چهار منطقه بر روی این ماوس طراحی شده است که هر کدام از آنها مجهز به یک LED رنگی جداگانه است و میتوان رنگ نورافشانی آنها را از طریق نرم افزار اختصاصی Corsair CUE از میان 16.8 میلیون رنگ طیف RGB انتخاب کرد.

این ماوس دارای 8 کلید بر روی خود است که تمام آنها از طریق همین نرم افزار Corsair CUE قابل برنامه ریزی و سفارشی سازی هستند و گیمر میتواند آنها را بسته به نیاز خود در هر بازی برای اجرای دستور های ویژه آن تنظیم نماید.

هر دو مدل دارای خصوصیات ظاهری مشابهی هستند اما موتور داخلی و دقت آنها متفاوت است. مدل LED کمی ارزانتر است و دقتی برابر 6400 نقطه در اینچ دارد اما اگر مدل لیزری آن را انتخاب کنید دقت حسگر آن برابر 8200 نقطه در اینچ خواهد بود که برای کار با نرم افزار های طراحی و یا بازیهای تیراندازی دقت بسیار مناسبی محسوب میشود.

Christian طراح این ماوس میگوید این ماوس را با هدف ارائه دقت بالا در بازیهایی مثل Counter Strike طراحی کرده است تا حرکت های طریف و سریع را در بازی به راحتی امکان پذیر کند. او میگوید Sabre RGB کاملاً از پایه طراحی شده است و در عین سبکی وزن، دقت بالایی برابر محصولات رده بالا همچون M65 و M45 دارد.

قیمت مدل لیزری این ماوس در آمریکا برابر 69.99 دلار و مدل LED آن نیز 59.99 دلار است اما قیمت آن برای فروش در بازار های انگلستان هنوز اعلام نشده است.