هم زمان با اینکه تمامی نگاه ها به نمایشگاه Computex دوخته شده ، کمپانی ایسوس محصولات جدید متعددی معرفی کرده است تا نگاه ها را به خود جلب کند. در دنیای گیمینگ که سیستم های رومیزی یا دسکتاپ حکم فرمایی می کنند، ایسوس جدیدترین کیس های از پیش آماده شده خود را که یکی از آنها برند معظم ROG را یدک می کشد معرفی کرد. همراه ما باشید.

 

AsusPRO E210 برای استفاده در محیط های کوچک و در اوج بی صدایی طراحی شده است. این کیس فاقد فن بوده و حجم داخلی آن تنها یک لیتر است و قابلیت نصب بر روی دیوار را هم دارا می باشد. برای جلوگیری از تولید حرارت زیاد، در این کیس از تراشه ضعیفی استفاده شده است.

کیس E210 تمامی درگاه های ارتباطی یک سیستم معمولی را از جمله درگاه USB 3.0، خروجی تصویر HDMI، HDMI و همچنین درگاه سریال دارا می باشد. برای این سیستم کوچک ، بجای سیستم عامل معمولی ویندوز، نسخه Embedded  آن استفاده می شود که یک بار دیگر نشان از ضعف سخت افزاری و مناسب بودن برای کارهای سبک نظیر وب گردی است.

کیس دوم، K20 برای کارهای سنگین تر و اجرای بازی ها قدرت بیشتری دارد. این کیس می تواند دارای کارت گرافیک مستقل از هریک از برندهای Nvidia و AMD و با نمایشگر 4K UHD باشد.این سیستم از جدیدترین درگاه های USB 3.1 و استاندارد ارتباطی 802.11ac پشتیبانی می کند. ایسوس اعلام داشته که میزان صدای تولید شده توسط این کیس در حالت آماده بکار، تنها 23 دسیبل خواهد بود.

ایسوس همچنین دو کیس گیمینگ رو میزی معرفی کرده که یکی از آنها از سری ROG می باشد. با اینکه کیس G11CB  از سری ROG  نیست اما قدرت زادی دارد. این کیس می تواند به کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 980 GPU و نسل ششم از پردازنده های Core اینتل تجهیز شود. نسل جدید پردازنده های اینتل از ماژول های حافظه DDR4  که نسبت به DDR3 کم مصرف تر و سریعتر می باشد پشتیبانی می کند. این سیستم نیز دارای درگاه USB 3.1 و شکاف PCI-E x4 برای نصب یک درایو SSD می باشد. همه اینها به سیستم قدرت زیادی می باشد.

http://rog.asus.com/wp-content/uploads/2015/06/GR6-2.jpg

 سیستم رو میزی از پیش آماده شده جدید ROG طراحی آشنایی دارد، با این حال قطعات و اجزای جدیدی از جمله نسل ششم پردازنده های Core اینتل و پردازنده گرافیکی نامشخصی از سری GeForce GTX در دل آن قرار گرفته است. این کیس با محفظه ای 12.5 لیتری دارای درایو وضعیت جامد پرسرعت، ماژول حافظه DDR4 و درگاه USB 3.1 برای تبادل داده سریع داده ها می باشد.

نورپردازی این کیس را می توان با 8 میلیون رنگ قابل انتخاب سفارشی کرد و حتی این نورپردازی می تواند به صدا واکنش نشان دهد.